AdSense

google.com, pub-7324372355747082, DIRECT, f08c47fec0942fa0

IQ-teszt

Újabb írásom.
Most azon gondolkoztam el, ki milyen okos, kit mennyire néznek okosnak, butának.
Kiszámoltam saját teljesítményemet és....
... és a megdöbbenés csak utána következett.

A döbbenetes az, hogy az oldalon ha kitöltöd az eredményt e-mail formájában kapod meg, ha megadod, egyébként a tesztírónak egyáltalán nem vagy fontos.

Egyrészről érthető, hiszen így akarnak minél több e-mail címet összeszedni, hogy utána egyéb ajánlatokkal bombázhassák a "szerencsétlen" kíváncsi embert. Megérthető, de nehezen elfogadható.
Nehezen, mert "az apró betűs részt" annyira elrejtik, hogy csak hosszas keresgélés után találod meg.
Tudom nekik az az érdekük, én megadjam a címemet, hogy küldhessen ajánlatokat, amiből majd én vásárló leszek.
Csak egy a baj, és valószínű bennem van a hiba. A hiba egyszerű, én nem szeretem ezeket a "sunyi" megoldásokat. Alátámasztja ezt a nézetemet az is, hogy az ilyen mentalitású oldalakon nem igen van közvetlen élő kapcsolat. Talán valamiféle ügyfélszolgálat szerűnek látszó valami fel van tüntetve, de kevés esélyt látok arra, hogy a választ természetes, hús-vér ember válaszolja meg. Igen valaki egyszer megírt egy választ, aki hús-vér ember volt, de az csak egy sablon, és rendszerint csak azt küldi vissza a rendszer, ha írsz nekik.

Tudom, igazad van, én vagyok a hülye, hogy ilyen oldalakat nézek.
Igen kíváncsi vagyok, és azt is tudom, ezek a tesztek nem igazán jók, sőt egyenesen rosszak, mert az igazi tesz, mellékesen megjegyzem töltöttem ki ilyen igazi tesztet, az nem 10-20 kérdésből áll. Éppen ezért voltam kíváncsi, tudatában a jó 15 évvel ezelőtti teszt eredménye függvényében, mennyit fejlődtem avagy romlottam.
Az eredményt nem tudtam meg, mert nem adtam meg az elektonikus levelezési címemet.

Tanulsága is van a történetemnek. Az nem más, mint amit több helyről is olvashatsz:
"Tanulj meg olvasni a sorok között!"

Születésnapi akció

5

ÉVESEK

LETTÜNK

Mindenkinek évente egyszer van szülinapja.

A mi vállalkozásunknak is.

Ilyenkor az ismerősök, rokonok ajándékot visznek az ünnepeltnek.

Mi is ünnepelünk, Öt évesek lettünk. Viszont mi nem kérünk ajándékot, hanem mi adunk.

Ötödik évfordulónk alkamlából egy éven át

2012-01-31 -től 2013-01-31-ig

50%-os

árengedménnyel lesznek kaphatók az általunk kiválasztott termékek.

Az aktuális hónap előtti héten fog kiderülni mely termékek lesznek a következő hónapban kedvezményes áron. Érdemes lesz folyamatosan nézni, mert az egy év alatt nagy valószínűséggel több olyan termék is olcsóbb lesz, amelyeket szeretne megvásárolni.

Kérünk Téged hónap végén, következő hónap elején figyeld az e-mailjeidet,hogy mielőbb megtudd mik is lesznek akciósak, minél előbb lecsaphass rájuk.

Iratkozz fel AKCIÓS hírlevelünkre (E-mail cím)